Kako mogu kontaktirati Vašu dostavnu službu?
Za dostavu koristimo dvije dostavne službe: GLS, te Hrvatsku poštu. Molim vas da prvotno kontaktirate nas, kako bismo vas obavijestili kojom poštom smo poslali Vaš paket.
Kontakt broj GLS Brze Pošte je: 01/2042-672.
Kontakt broj Hrvatske pošte je: 072 202 202
Za upit o procijenjenom vremenu dostave, tražit će vas informaciju o imenu i adresi stanovanja.
Koje opcije dostave nudite?
Sve dostave unutar RH izvršavamo GLS Brzom Poštom, te Hrvatsku Poštu, a plaćanje se vrši pri preuzimanju Vaše pošiljke ili direktnom uplatom na naš račun (net banking/virman) IBAN: HR77 2402 0061 1002 50339.
Model plaćanja: HR99
PNB: ostavite prazno
Opis plaćanja: navedite broj vaše narudžbe
Do you provide International delivery?
Yes. We ship internationally, but you have to cover the shipping costs. It is best to send us an enquiry via email, so that we can calculate the cost of shipment for your specific country.
Kako mogu pratiti svoju narudžbu?
Sve dostave unutar RH izvršavamo GLS Brzom Poštom ili Hrvatskom Poštom. Obavjestit ćemo vas mailom kada je vaša pošiljka isporučena, a dostavna služba će vas kontaktirati o procjenjem vremenu dostave sljedeći radni dan.
Narudžbe podnijete prije 10 ujutro su obrađene isti dan te biste trebali zaprimiti Vašu pošiljku u roku 2 radna dana. U slučajevima kada dopunjujemo zalihe skladišta, vašu narudžnu možete zaprimiti najkasnije 5 radnih dana od podnošenja narudžbe ukoliko jedan od artikala trenutno nije na stanju, odnosno je u procesu šivanja i dopune zalihe.
Da li mogu vratiti kupljeni artikal?
Sve kupljene artikle, osim donjeg rublja, je moguće vratiti u roku od 30 dana nakon kupnje, ukoliko odjevni predmet nije bio nošen te etiketa nije skinuta, uz prilog računa.
Predmete koje vraćate trebate poslati na sljedeću adresu:
NEDA
Stjepana Radića 4
53270 Senj
Refundiranje vršimo nakon primitka robe, uzeto da su uvjeti za povrat ispoštovani na Vaš žiro račun koji ćete nam poslati mailom na:
info@neda-senj.hr